torstai 6. joulukuuta 2012

Tällä viikolla iloitsin

- siitä, että kaksi nuorinta lastani lähtivät juuri pihapulkkamäkeen kaksistaan. Siis kaksistaan, ilman minua! Partioituani pikkulasten lähimaastossa melkein 20 vuotta putkeen tämähän tuntuu ihan... Vapaudelta.
- takan lämmöstä ja viisaan koiran seurasta
- uudelleen aktivoituneesta käsityöinnostani (takkatulen ja käsitöiden välillä on vaan Se yhteys)
- tiistaisin televisiosta tulevasta Kosketus-sarjasta, jonka katsominen on minun ja keskiveljen oma juttu
- Lykke Li´n musiikista
-  eräästä erittäin viisaasta kirjasta
- oivalluksista ja rauhasta oivaltaa
- oudoista unista. Viimeöisessä unessa John Lennon kokkasi ihanaa vegewokkia, mutta kun istuttiin porukalla pöytään syömään minä (joka unessa olin vieläpä supernälkäinen) olin pöydän ainoa tyyppi, jolle sitä ei annettu. Päälle päätteeksi (idolini!) John oli vielä tosi epäystävällinen minulle. Tulkintoja?


Rauhallista itsenäisyyspäivää! Meillä aukeavat tänään joulukauden ekat suklaarasiat.

4 kommenttia:

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää! Ihania juttuja kaikki, takkatuli, kutimet, itsenäistyvät ipanat ja Lykke Li. Tosi ytimekkään oloinen tuo uni. Tulkintaa voisi varmaan lähteä avaamaan siitä mitä John sinulle edustaa (ihannemiestä? vapautta? luovuutta?) ja se että jäät ilman kovasti kaivattua ravintoa voisi kertoa että tämä Johnin edustama teema/asia ei nyt ruoki sinua niin kuin olisi tarkoitus. Lisää huomiota, tilaa ja aikaa sille Johnin edustamalle asialle elämässä voisi olla unen sanoma.

    VastaaPoista
  2. Tuo John Lennon-uni! :D Vaikka John on minunkin idolini, olen aina ajatellut että Johnilla oli myös ilkeilevä puoli.

    VastaaPoista
  3. Minä tykkään myös Kosketuksesta ja Lyke Lin I follow rivers orgiaalina on mun mieleen.
    Mä olin yks yö Michael Monroen meikattavana :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos - tulin tästä postauksesta hyvälle tuulelle. Ja ihan mahtava toi kirjavinkkaus. Kuullostaa erinomaisen luettavalta kirjalta. Oletko lukenut?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, valoa päivääsi!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.